Biale Dodatki – Diabel tkwi w szczegolach / White accessories

Odpowiednio dobrane dodatki mogą  stworzyć piękną i finezyjną stylizację. Wszystkie o tym wiemy dlatego tak bacznie podglądamy jakie są aktualne trendy  i na co zwrócić nasza uwagę. Dzisiejszy mój look zostal tak skonstruowany aby dodatki  uzupełniły całość. Białe dodatki w postaci torebki i butów  oraz biała koszula z  dużym kołnierzem (będzie ich więcej w sezonie jesień-zima) sa kontrastem  do szarego swetra i skipantsow w szarą kratkę . Ostatnim elementem jest minimalistyczna biżuteria  założona na sweter.

***

Perfectly matched accessories can help to create a beautiful and unique look. We all know how important they can be hence we try to be up to date with current trends. Today’s look is all about accessories that compliment and complete my outfit. White bag, shoes, and white shirt with a big collar (I have a feeling that 2017 will belong to big collars) aim to contrast grey knotwear, and check skipants. The last element of this look is the minimalistic jewelery wore on my sweater. I hope you like it, I am looking forward to hearing your opnions.

 

DSC_1020.jpg

DSC_1040
DSC_1065.jpg

DSC_1029.jpg

DSC_1100.jpg

DSC_1109.jpg

IMG_3026

IMG_3024

DSC_1179.jpg

IMG_3013

DSC_1163.jpg

DSC_1184.jpg

IMG_3003.jpg

DSC_1071.jpg

DSC_1086.jpg

DSC_1094.jpg

DSC_1214.jpg

DSC_1199.jpg

DSC_1193.jpg

I am wearing:

Shirt – H&M Trend
Knitwear – Belongs to my Husband
Skipants – H&M Trend
Bag – & Other Stories
Shoes – Next
Sunglasses – Celine
Rings – Apart
Bracelets – Accessories

Advertisements

71 thoughts on “Biale Dodatki – Diabel tkwi w szczegolach / White accessories

  1. 'I am every woman' - Margot says:

    Fajnie masz z tą Anglią – wszystko jest o krok do przodu – a zwłaszcza moda. Niestety dla mnie, a ‘stety’ dla Ciebie 😉 🙂 🙂 takich spodni jeszcze u nas nie widziałam, chociaż pilnie je wypatrzyłam na wybiegach. Stworzyłaś coś idealnego – w każdym szczególe, kolorze i pięknych zdjęciach. Podziwiam i pozdrawiam przepięknie – buziaczki – Margot 🙂

    Like

    • Renia Jaz says:

      Dziekuje pieknie Margot :)no tak masz racje mozna troche szybciej to wszystko” przejac”:))) ale Ty masz w Sobie tyle inwencji tworczej,ze i tak wszystko ogarniasz blyskawicznie :))Ja w Ciebie wierze w 100% ,buziaki

      Like

    • Renia Jaz says:

      Aww…Dear your comments are always sooo lovely, and I love reading them! I absolutely agree with you… white (especially with accessories) is a perfect colour! You can match it with any colour, and it always looks great! And you are right…there is a sophistication when it comes to white colour – I could not put it better!! 🙂
      Hope you will have a lovely rest of the week!! 🙂
      ❤ ❤ ❤

      Liked by 1 person

  2. Ola Bonk - Lumpola says:

    Siostra Małgorzata ma rację z naszym opóźnieniem 😉 A ja w lumpeksach to trafię coś z tego pewnie za 5 lat ;)) Bardzo mi się podabają proporcje sylwetki, ta obszerna góra i wyciągnięte na długość spodnie, fantastyczna koszula pastora z tym wykrochmalonym kołnierzem i mankietami, uwielbiam te spodnie ubrane na buty, przecudna ta torebeczka, taka mini sakwa zapożyczona od jucznego konia, fajnie zagrałaś tymi bransoletami, chociaż ja na sobie za taką biżuterią nie przepadam, białe dodatki szczególnie z jakimś detalem, jak czarne krawędzie w torebce, czy drewniane obcasy w butach bardzo mi się podobają 🙂 Cudnie Kochana 🙂 Buziaki 🙂

    Like

    • Renia Jaz says:

      Czesc,siostro Olu:))) kolnierz pastora i mini sakwa pozyczona od konia :)i jak tu nie czekac na Twoje komentarze,smialo mozna napisac ,ze dzien bez twoich komentarzy to dzien stracony!!!!dzieki Ola.Mam cicha nadzieje,ze nie bedzie tak zle i opoznienia beda nieznaczne.

      Like

      • Ola Bonk - Lumpola says:

        Najwyżej zamiast nowinek modowych będę pokazywać starowinki modowe, albo jak to kiedyś poważnie nazwała Justyna, modę przebrzmiałą 😉 A przy okazji kochana siostrzyczko gratuluję wywiadu :))))) Chyba puszczę już kolejnego pojedynczego posta, nie wiem o co chodzi, ale teraz po tych zmianach panikuję, czego nie było wcześniej, jakbym odczuwała większą presję, po co mi to panikowanie 😦 Buziaki Kochana :))

        Like

      • Renia Jaz says:

        :))) o to sie nie martwie,mam jakies dziwne przeczucie graniczace z pewnoscia,ze bedzie bardzo super :)i moda przebrzmiala Ci nie grozi ,Margot zreszta tez nie :))))) Jej lece zobaczyc ,tez sie boje !!!! A Ty masz tylko mala treme ale to normalne :))) przeciez jest to cos nowego.Moim zdaniem wyszlo swietnie i dalej bedzie jeszcze lepiej,wiem to !!!! sluchaj siostry!!!!!

        Like

      • 'I am every woman' - Margot says:

        Tu siostra Małgorzata 🙂 – odbiór 😉 hahaha
        opóźnienia były i będą – znam to od 1978 roku i nic się nie zmieniło nigdy. Na szczęście w przeciwieństwie do całych dekad mojego życia wtedy nie miałam sióstr, nie mówiąc już o siostrze w Anglii i całkiem blisko siostrze Aleksandrze 🙂 😉 . Łatwiej się żyje wiedząc, że jedna siostra zawsze będzie o krok wcześniej, a druga o krok ‘szaleniej’ 🙂 🙂 Buziaczki Kochane 🙂 🙂 🙂

        Like

  3. Londyn says:

    Reniu bardzo ciekawie, podoba mi się to połaczenie obszernego swetra i spodni, kiedyś na takie spodnie mówiło się ,,narciarki,, Masz ciekawe buty i torebkę, buziole.

    Like

    • Renia Jaz says:

      Dziekuje Jolu, wiesz,ze ja lubie obszerne ubrania:)mam do nich slabosc i dobrze sie w nich czuje.Masz racje to sa narciarki i mam nadzieje,ze jeszcze sie nimi naciesze:) Tak buty i torebka sa bardzo ok:)) caluje Cie mocno :)))

      Like

  4. Anna50+ says:

    Reniu, wspaniale. Odnośnie spodni, kiedyś były modne narciarki i fajnie, że wracają. Muszę odszukać swoje. A swetry męskie uwielbiam, bo można je fajnie uczłowieczyć. Bardzo podobają mi się również kołnierzyki ” techniczne” bo dyscylinują każdy strój. Torebka cudeńko. Ach Reniu jak to dobrze, że pojawiłaś się ze swoimi pomysłami w blogosferze. Pozdrawiam serdecznie.

    Like

    • Renia Jaz says:

      Ach,Aniu jak dobrze ,ze pojawilas sie ze swoimi komentarzami u mnie na blogu :)))) dziekuje Ci pieknie za kazde pojedyncze slowo tego komentarza:)Ja tez sie ciesze z powrotu narciarek zawsze to cos innego a potrafia bardzo wydluzyc nogi :)))pozdrawiam goraco i zycze udanej soboty i niedzieli :)))

      Like

  5. barbara says:

    Reniu, białe dodatki są super, oczarowały mnie buty….wow!!!
    Ciekawie wygląda całość z tymi spodniami /pamiętam, były takie narciarki lata 80-te, sama nosiłam z wyższymi botkami/. Koszula jest świetna i biżuteria na swetrze, świetny pomysł. Pięknie i co tu więcej pisać. Pozdrawiam wiosennie, miłego weekendu…

    Like

    • Renia Jaz says:

      Basiu ,dziekuje serdecznie :))) Czy wiesz ,ze to moje pierwsze biale buty…..i o ich kupnie zadecydowal obcas:)))) sprawil,ze nie sa takie “biale”:)))))ja tez pamietam narciarki nawet mialam….jak widac moda zatacza kola.Moze to i dobrze …pojawiaja sie wspomnienia i usmiech na twarzy:) Ja tez pozdrwiam Cie bardzo wiosennie i jeszcze raz dziekuje za przemile slowa :))

      Like

  6. Lamodalena says:

    też uwielbiam podkradać swetry mężowi 😉 śliczna całość, spodnie, jak kiedyś narciarki, które miałam (trzeba było je trzymać ;D ) rewelacja! no i super ten patent z bransoletkami 🙂 buty genialne, bardzo mi się podobają, ale na razie muszę zadowolić się swoimi białymi botkami 😉

    Like

    • Renia Jaz says:

      Madziu,dziekuje pieknie 🙂 tez czasami mysle,ze powinna trzymac wszystkie ubrania ale to nie jest mozliwe :)))))moje szafy nie sa z gumy i bardzo tego zaluje :)) Namietnie podbieram rzeczy mezowi,zlosci sie ,ze potem pachna “damskimi perfumami a to moze byc dziwne :))) ale moze powinnam uzywac unisexowych zapachow :))botki przydadza sie jeszcze przez dluzszy czas ,przeciez dopiero poczatek wiosny mamy na lzejsze buty masz czas:)))

      Like

  7. Lila says:

    Uwielbiam białe koszule, niestety nie mało ich wyrzuciłam (jakoś mi zaczęły szarzeć z czym nie mogłam sobie poradzić, głupie ale prawdziwe), teraz poluję na jakąś fajna koszulinę. Piękny i oryginalny zestaw stworzyłaś, spodnie są cudne, chętnie bym widziała je w swojej szafie!!! Buziaki :)))

    Like

    • Renia Jaz says:

      Witaj,Lilu:) Mam tak samo wiele z moich koszul musialam zwyczajnie wyrzucic bo nie byly juz biale 🙂 Ale poniewaz jestem maniaczka bialych koszul to kupuje masowo :))) Bardzo mi milo,ze Ci sie podoba look :))buziaki :)))

      Like

    • Renia Jaz says:

      Rena! Thank you so much for your comment! I am so happy that we have so much in common and I am hoping that there will be even more! I was searching so long for this kind of pants (they go so well with heels!), so I couldnt believe when I found them on sale on H&M!
      I hope you are having a lovely weekend!! ❤ ❤

      Like

  8. Renata says:

    Reniu, no muszę przyznać, ze podobnie jak Ola Lumpola masz talent do tworzenia nietypowych i pięknych zestawów. Białe dodatki w tym wykonaniu bardzo mi się podobają – zwłaszcza uwiódł mnie ten detal w postaci ciekawych obcasów:). Powiem Ci, że spodnie to nie do końca moja bajka, bo kojarzą mi się z takim dawnym trendem sprzed lat (chyba była jeszcze wtedy komuna) i chyba dlatego bym ich nie założyła. Ale jak już napisałam wcześniej, całość świetna i Tobie pasuje:). Ściskam wirtualnie, Renata

    Like

    • Renia Jaz says:

      Renatko,dziekuje bardzo :))))) Buty kupilam z powodu obcasow 🙂 bo dzieki nim te buty bardzo zyskaly 🙂 A spodnie maja pewnie i swoich fanow i przeciwnikow i tak byc powinno 🙂 Ja mam powazne opory przed spodnicami mini i chyba nic i nikt nie zmieni mojego nastawienia,wiec rozumiem Cie bardzo dobrze. Na obrone spodni moge napisac jedno ,ze nogi sa w nich dluzsze o kilka cm :)Ja tez Cie sciskam bardzo mocno 🙂

      Like

  9. Renia Jaz says:

    Renatko,dziekuje bardzo :))))) Buty kupilam z powodu obcasow 🙂 bo dzieki nim te buty bardzo zyskaly 🙂 A spodnie maja pewnie i swoich fanow i przeciwnikow i tak byc powinno 🙂 Ja mam powazne opory przed spodnicami mini i chyba nic i nikt nie zmieni mojego nastawienia,wiec rozumiem Cie bardzo dobrze. Na obrone spodni moge napisac jedno ,ze nogi sa w nich dluzsze o kilka cm :)Ja tez Cie sciskam bardzo mocno 🙂

    Like

  10. Alice says:

    Zdjęcia z tą pomarańczową barierą są bardzo pomysłowe!!! Cudownie i dynamicznie wyglądasz w tej stylizacji, zresztą Ty należysz do tych osób które we wszystkim wyglądają świetnie.Torebeczka-miodzio<3 Udanego popołudnia Reniu 🙂

    Like

    • Renia Jaz says:

      :))Justynko ,dziekuje jak nie wiem co 🙂 pamietasz byly kiedys takie makatki z wyszytymi zlotymi myslami ?:) wyszyje sobie tak Twoj komentarz,jak tylko sie obudze to zerkne i moj dzien bedzie mial piekny poczatek 🙂 pozdrawiam Ciebie i Twoich bliskich 🙂

      Like

    • Renia Jaz says:

      Dziekuje bardzo :)) najbardziej cieszy fakt,ze stylizacje nie sa tylko tworzone dla mnie samej ale ,ze jest jeszcze ktos kto ma podobny gust i podobna estetyke :)) pozdrawiam

      Like

  11. Sivka says:

    Świetnie wyglądasz. Ekstra buty (ten obcas!), a takie spodnie pamiętam z lat 80′ z czasów podstawówki. Nawet miałam 🙂 😉

    Like

  12. minimalissmo says:

    Rewelacja , każdy detal fantastycznie dobrany. Buty kapitalne, ale sweter i koszula też znakomite! Często pożyczam od męża rzeczy, najczęściej paski i szaliki, koszule również, swetra jeszcze nie pożyczałam, ale że sama mu kupuję, więc wiem czym w razie czego dysponuję. No i na koniec przyłączę się do opinii Margot i Lumpoli – niestety u nas opóźnienia jak były, tak nadal są dość spore w pojawianiu się nowości w sklepach.

    Like

    • Renia Jaz says:

      U mnie jest troche inaczej…..szalikow nie pozyczam,bo moj maz z powodu zarostu tak je niszczy,ze nie moge pozyczac :)z pozostalymi elementami garderoby moge szalec 🙂 Buty sa bardzo ok i mam nadzieje,ze jeszcze je wykorzystam.Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za fajny komentarz:)

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s