City Festival with Chloe Nile

Coachella już za nami ale przed nami jeszcze Open’er, Orange Warsaw Festival a w Anglii Glastonbury. I to właśnie  festiwale lansują modę na zwiewne sukienki w żywych kolorach i zaskakujących fasonach, żółte okulary , spersonalizowaną biżuterie i kurtki jeansowe. Nikogo,wiec już nie dziwi,że moda festiwalowa przeniosła się na ulice dużych  i małych miast.
Dzisiejsza moja stylizacja to rodzaj sukienki festiwalowej,która można także nosić każdego dnia i zabrać na zbliżające się wakacje. Ten look nie mógł się obejść bez żółtych piórowych basenowych klapek i czarnej torby Chloe,która ma bardzo festiwalowy styl  i zgrabnie domknęła cała stylizacje rodem z  muzycznych festiwali.

***

Coachella is already behind us, but we have lots of festivals to look forward to. In Poland we have Open’er, and Orange Warsaw Festival and in England we have Glastonbury. Those days a lot of attention is focused on festival fashion, and we should thank them for airy and light dresses, vivid colours, yellow sunglasses, unique and beautiful jewellery and jeans jackets (with patches, pearls, short or oversized). Therefore, you probably will not be surprised by the fact that you can see festival fashion not only on the festivals but also on the street.
In my today’s look I am wearing a vivid and fun dress that could be easily classed as a festival dress, but it can also be worn on a every day base, or during the summer holiday. The other crucial element of this look are feathered yellow slide shoes and Chloe Nile bag, that gives a very festival-like vibe.
I hope you will like it 🙂

IMG_7950.jpg

IMG_7955.jpg

IMG_8014.jpg

IMG_7969.jpg

IMG_8018.jpg

IMG_7981.jpg

IMG_7994.jpg

IMG_8028.jpg

IMG_7991.jpg

IMG_8006.jpg

IMG_8071.jpg

IMG_8074.jpg

I am wearing:

Dress – Warehouse
Shoes – Zara
Belt – Gucci
Bag – Chloe Nile
Sunglasses – Pacze Pacze

83 thoughts on “City Festival with Chloe Nile

  1. Ola Bonk - Lumpola says:

    Dwa odjazdowe określenia przyszły mi natychmiast do głowy jak Cię zobaczyłam, pierwsze to bardziej muzyczne to psychodeliczna, drugie to fantasmagoryczna odnoszące się do wzrokowych wrażeń estetycznych 🙂 Odwróciłabyś uwagę od każdej gwiazdy na scenie! :)) Zwiewne sukienki uwielbiam, takie klapeczki dla mnie chyba za odważne, torebkę na kółku wyobraź sobie, że lumpeksowo trafiłam :))) No i przyglądam się ponownie i zazdrośnie jak Ci ładnie w tym trudnym żółtym, bo ja jednak będę z daleka od niego. Podjęłam próbę imprezową, w sweterku w szaro żółte paski, siostra popełniła zdjęcia grupowe i się przeraziłam ;)))
    Buziaki Kochana :))

    Like

    • Renia Jaz says:

      :))) wyobraz sobie,ze mialam takie same skojarzenia nawet zastanawialam sie czy w tytule postu nie uzyc okreslenia psychodeliczna ….ale pomyslalam,ze moze byc dwuznaczna :)O fantasmagorii nie pomyslalam chociaz tez ma racje bytu 🙂 dzieki 🙂 Ty zawsze cos trafisz nieziemskiego masz szczescie chociaz raczej sadze,ze masz zmysl poszukiwacza skarbow :)Pamietam Twoj look z zoltym plaszczem byl swietny i wygladalas w nim cudnie,wiec jakos nie moge uwierzyc,ze jest inaczej.Poza tym ,moze on lubi byc traktowany po krolewsku i nie lubi grupowych zdjec :)tylko solo 🙂 Dziekuje Olenko za piekny komentarz,bo kto jak nie Ty 🙂

      Like

  2. Ela says:

    O matko kochana….hahahah wyglądasz ..bla bla bla,no wiesz przecież jak !!!!;-)))
    Sukienka w kroju rewelacyjna, a kolorystycznie przeprzecudna! Do tego buty-klapki z mojej bajki, właśnie się do nich przymierzam! Torebka ciut, ciuteńkę przyciężka ale to tylko na moje niedowidzące oko hahah.
    Całość przecudna, letnie, optymistyczna, znowu cieszysz oko dziewczyno a do tego fajna “baba” z Ciebie, cudnie pozytywna!
    Dobrego dnia, tygodnia etc 😉 ❤

    Like

    • Renia Jaz says:

      No nie moge sie z Toba nie zgodzic,droga Elu , sukienka ma wyjatkowy kroj :)i te rekawy……marzenie :)A na buty decyduj sie zanim wykupia bo sa tak wygodne jak nie wiem co :)))i zabawne a przeciez miewamy tak malo okazji do radosci,ze jesli mozemy miec dodatkowa to czemu nie ?:) Dziekuje,Elu za pezemile slowa :)))i Tobie tez zycze udanego tygodnia chociaz mam nadzieje ,ze jeszcze pogadamy 🙂

      Like

  3. Ania says:

    Sukienka rewelacyjna – śliczny fason i kolory. Bardzo takie lubię chociaż nie nosze zbyt często, ale po Twoim poście zacznę, obiecuję 🙂 Będę modną kobietą 🙂
    Pięknie wyglądasz, a te klapki w połączeniu z sukienką prezentują się obłędnie, nawet bym nie pomyślała że można tak dobrać obuwie do sukienki i będzie wyglądało sensownie 🙂
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    Like

  4. Babooshka Style says:

    Sukienka rewelacyjna, torebka super, klapki na nasze realia odważne, kojarzą mi się z paputkami na obcasie jakie kiedyś nosiła moja mama. Jak ja chciałam mieć takie paputki z puszkiem. Całość rewelacja, pozdrwiam

    Like

    • Renia Jaz says:

      Marzenko,dziekuje bardzo :)No masz racje takie troche buduarowe :)) i kiedys tylko wytworne damy takie nosily :)ale teraz jest na nie szal ,wiec i w Polsce sie przyjma :))) jestem pewna 🙂 goraco sciskam 🙂

      Like

  5. Anna says:

    Ale czad:), istotnie totalna psychodelia, zjawiskowe to jest.
    te klapki – ten typ – nieustannie mnie śmieszą, a coraz ich więcej widzę:)

    Like

    • Renia Jaz says:

      :)))) dobrze,ze nie odlecialam :)))))Te klapki sa takie zabawne,pamietasz wielkiego ptaka z ulicy sezamkowej ?Jakos takie skojarzenia mam :)Aniu,dzieki bardzo za przemile slowa 🙂

      Like

  6. modazjulita says:

    Cudownie wyglądasz 😀 Kolory Ci służą!

    Ps. Słyszałam, że mieszkałaś w Łodzi. Byłam tam ostatnio na wycieczce. Piękne miasto. Młyn, getto, planetarium i cudowna ulica Piotrkowska – na pewno jeszcze tam wrócę!

    Like

    • Renia Jaz says:

      Dziekuje ,Julitko :)Kiedys napisalas,ze widzisz mnie w bardziej kolorowych lookach,wiec wzielam Twoja rade sobie do serca :)))

      PS:Lodz,to moje miasto i kocham je bezgranicznie :))Ma wiele pieknych miejsc godnych uwagi i ciesze sie bardzo,ze mialas okazje je zobaczyc 🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂

      Like

  7. 'I am every woman' - Margot says:

    Wiedziałam, że będziesz pierwsza w tych papciach na ‘big city street’ hahaha. Odważnie !!!! ale w Twoim wypadku to normalka. Sukienka śliczna pod każdym względem. A torebka absolutnie zachwycająca !!!! To wieszadełko wygląda wspaniale, zwłaszcza w połączeniu z tak wydawałoby się dużą, sportową torbą. Popełniłaś bardzo festiwalową kreację – supcio :))))))). Buziaczki wieczorne – Margot :))))))

    Like

    • Renia Jaz says:

      Och,Margot dziekuje Ci bardzo :)) Wiesz juz ,ze lubie takie fiu bzdziu….a buty sa mega fajne i juz poluje na podobne 🙂 Co tam raz sie zyje ,,,jesli nie teraz zaszaleje to kiedy ?Mam sukienke to teraz poszukam festiwalu godnego tej kiecki ?:))) moze w okilocy cos znajde ?:))))buziaki Margot

      Like

  8. minimalissmo says:

    Sukienka jest genialna, tak trudny wzór – jak to określiła Lumpola “psychodeliczny” – a tak pięknie go prezentujesz, że powtarza się stara prawda, wszystko można, tylko trzeba wiedzieć jak – Ty to wiesz doskonale. Co do puszystych klapek to fakt są modne i “słodkie”, ale mam wrażenie, że jednak cała sylwetka nieco siadła i bardziej widziałabym je do jeansów, a do tej sukienki wybrałabym jednak coś delikatniejszego. Może kiedyś się skuszę na podobne, ale ostatnio oberwało mi się za moje białe klapki i jakoś chwilowo straciłam chęć do pokazywania modnego, ale kontrowersyjnego obuwia. Dlatego tym bardziej podziwiam Ciebie za odwagę. Pozdrawiam!

    Like

    • Renia Jaz says:

      Dzieki ,Madziu:) Sukienka ma w sobie to cos co pozwala nazwac ja urocza :)Niestety plaskie buty maja to do siebie,ze nie dodaja centymetrow:) Bez szkody dla sylwetki moga je nosic jedynie wyjatkowo zgrabne osoby o nogach do nieba 🙂 a ja takich nie posiadam w przeciwienstwie do Ciebie :)Ale poniewaz sukienka ma charakter festiwalowy i wakacyjny to postwilam na wakacyjne,letnie buty takie do biegania ,w ktorych chodzisz caly dzien i nie czujesz,ze je masz :)A co do Twoich bialych klapek uwazam ,ze sa genialnie i to,ze nie wszystkim sie spodobaly no coz…..jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil :)pozdrawiam Cie goraco 🙂

      Like

  9. Sivka says:

    Pasowałaby do tego zestawu moja maskara, bo jej opakowanie jest w ten deseń i te barwy! Identiko :)) Nie mam pytań, jesteś poza wszelką krytyką i dyskusja. Bierę i podziwiam, jak zawsze. Sukienka odlotowa!
    Ja na festiwale jeździłam dwadzieścia, dwadzieścia parę lat temu, do Jarocina głównie i tam się inaczej ludzie ubierali 😉 😀

    Like

    • Renia Jaz says:

      O szkoda,ze nie wiedzialam moglam uzyc jako elementu dekoracyjnego :))Jak zawsze Sprawiasz mi ogromna radosc swoimi slowami,dziekuje :)Rany czas tak szybko plynie 20 lat temu nie myslalam juz o festiwalach bo zamartwialam sie co wyrosnie z moich dzieci :)))))POzdrawiam goraco 🙂

      Like

  10. Anna50+ says:

    Reniu, tak zaglądam do Ciebie, zaglądam i zastanawiam się kiedy pozwolisz sobie na jakąś skuchę. Ale jesteś perfekcyjna dziewczyno. Przepięknie. Wszystko piękne.

    Like

    • Renia Jaz says:

      Aniu ,nawet nie wiesz jak sie ciesze,ze zagladasz 🙂 dziekuje Ci ze te wizyty pieknie i za te dobre slowa :))) Pewnie juz kilka razy popelnilam jakies skuchy ale patrzysz na mnie laskawym okiem i nie widzisz :))))) I oby tak bylo dalej :)))) Pozdrawiam serdecznie 🙂

      Like

  11. Little Pleasures says:

    Kolejna świetna stylizacja (wszystkie mogłabym oglądać bez końca) 😉 wszystko świetnie ze sobą współgra chociaż każy element jest nietuzinkowy. Ale Ty jesteś laska 😉 Pozdrawiam. Marta

    Like

  12. barbara says:

    Sukienka zwiewna, w ładnych kolorach i do tego bardzo ciekawy fason, wyglądasz w niej przepięknie Reniu. Torebkę to bym od razu “porwała”. Klapki super, nie dla mnie jednak, źle w takich wyglądam a z mody i z trendów wybierać trzeba przecież tylko to co do nas pasuje /do Ciebie pasują idealnie/. Jak zawsze zachwycasz kochana…pozdrawiam serdecznie…miłego dnia…

    Like

    • Renia Jaz says:

      Basiu,dziekuje bardzo 🙂 Jestes dla mnie wzorem bo idealnie robisz selekcje najwiekszych trendow i swietnie je adoptyjesz do wlasnych potrzeby 🙂 POzdrawiam goraco i zycze szybkiego powrotu do nas :))

      Like

  13. Lila says:

    Uwielbiam Twoja stylówkę, Twój look, zawsze zaglądam (nie zawsze komentuję na brak czasu i wieczny pośpiech). Kieca tak cuudna, ech…i fantastyczne klapki ❤

    Like

  14. Londyn says:

    Sukienka jest niesamowita i Ty w niej. Reniu cała stylizacja jest pomyslowa i bardzo mi się podoba. u ciebie zawsze ciekawe zestawienia i dodatki, buziole.

    Like

Leave a Reply

