White and Stripes

“Czarny i biały – dwa kolory, które są pięknem absolutnym” Coco Chanel. Trudno się z tą opinią nie zgodzić . W bieli kobiety wyglądają świeżo, pięknie i młodo nawet jeśli maja trochę więcej lat niż… Jak tu oprzeć się bieli skoro jest dla nad taka łaskawa.
Do dzisiejszej stylizacji założyłam białe spodnie, oversizową koszulę w błękitne paski i biały top. Ja ten top potraktowałam jako kamizelkę ale w ciepłe , wakacyjne dni  można go nosić samodzielnie.

***

“I have said that black has it all. White too. Their beauty is absolute.” – Coco Chanel. It is difficult no to disagree with this quote and opinion. In white women look fresh, beautiful and young even if they are a little older than … How to resist white when it is for such a gracious, and makes us look so good? For today’s styling I put on white trousers, oversized shirt with blue and white stripes and white top. I’ve decided to treat the top as a vest but during warm, summer days you can wear it yourself.

IMG_7619.jpg

IMG_7608.jpg

IMG_7510.jpg

IMG_7562.jpg

IMG_7612.jpg

IMG_7556.jpg

IMG_7576.jpg

IMG_7476.jpg

IMG_7532.jpg

IMG_7489.jpg

I am wearing:

Shirt – Asos
White Top – Zara
Trousers – Mango
Bag – J.W. Anderson
Sunglasses – Prada
Shoes – Next

Advertisements

72 thoughts on “White and Stripes

  1. Ola Bonk - Lumpola says:

    Wszystko cudnie, wszelkiego rodzaju gorsety, topy udające kamizelki uwielbiam, a ten ma te świetne przeplecione przez metalowe oczka pasy ramiączkowe 🙂 Chyba nie ma bardziej twarzowej sytuacji niż koszula w biało niebieskie paski, a dla kobiety w ogóle bardziej seksownej niż męska koszula, spodni dawno Ci pozazdrościłam bo jesteś w nich taka wysoka i podłużna bardzo 🙂 Torebka ma piękny kolor, idealnie współgra i uzupełnia całość 🙂 Jak zawsze cudownie i inspirująco 🙂 Buziaki Kochana 😘 Czy Ty jesteś na mnie zła trochę ?

    Liked by 1 person

    • Renia Jaz says:

      Ja tez,ja tez :))) cudownie ukrywaja to co mamy do ukrycia a to ogromny plus:)Koszule te duze tez swietnie sie w tym sprawdzaja,wiec generalnie mozna oversize nazwac trendem dla nas idealnym :)Buziaki Olenko 🙂

      PS: A w zyciu nie jestem ani ciut ,ciut 🙂 Dlaczego tak polmyslalas ???:))) Aaaaa co nabroilas? mam przygotowac jezyka ? 🙂

      Like

      • Renia Jaz says:

        :))) zadzialal jakos automatyzm :))) sorry :))) Olenka TY dusza czlowiek jestes i moja polowka jablka :))))) nie mozesz zrobic nic co mnie moze zdenerwowac :)))

        Like

      • Renia Jaz says:

        Aleksandro Wielka ,ogromne sa moje podziekowania za Twoje przyjaciolki :)) dzieki Tobie moja statystyka jakos zacznie wygladac :))))) Musze poszukac linka do blogerki z Antwerpii,jest swietna i jak ja zobaczylam jakos pomyslalam o Tobie 🙂 MA w sobie jakas fantazje i finezyjne podejscie do mody jak Twoje 🙂 Serdecznosci przesylam ,Aleksandro Wielka 🙂

        Like

      • Ola Bonk - Lumpola says:

        Oj TY! Dobiłaś mnie teraz ;))) Nie dosyć, że mnie zalewa od tygodnia katar wiadrami, to Ty jeszcze odebrałaś mi taką “nadzieję” i “jedyne marzenie” !!!!! ;)))))) Jak mam teraz żyć!!???? ;)))
        A serio, tak mi się skojarzył tylko przez imię, i pozwoliłam sobie na ten bardzo gruby żart od czapy, bo akurat o nim pisałam, i właśnie tylko dlatego, że to totalna, ekstremalna abstrakcja :))

        Like

    • Renia Jaz says:

      Aleksandro,musze czasami przestac Ci slodzic i napisac prawde,prawde i tylko prawde :)))a tak z innej beczki jak Ty zlapalas katar ? przeciez u Was fajna pogoda ? Wyglada na to,ze Twoj system immunologiczny jest jak u niemowlaka:) Dziecinka mala jestes !!!:)

      Like

    • Renia Jaz says:

      Dzieki ,Margot :))Pierwsza mysl jaka mi przyszla do glowy jak zobaczylam te kamizelke,to ze zrobie konkurencje swojemu synowi,ktory jest szermierzem i nosi podobne:)) ale nawet nie specjalnie krecil nosem,wiec jest ok :)))) Buziaki MONIKO B :)))))

      Like

      • Renia Jaz says:

        Tak ,dla mnie jestes Monica Bellucci:) nie musisz sie dluzej ukrywac poznalam Twoja tajemnice…..moze zbije na ty majatek ?:)))Bede publikowac w sieci nasze komentarze :))))Bo jak ktos nie wie to jeszcze w sieci ich nie ma :)))) Buziaki Monico/Moniko B

        Like

      • Renia Jaz says:

        No teraz mnie urazilas ……jeszcze nie kolekcjonujesz? nie oprawiasz w ramki ,nie uczysz sie na pamiec ?Co z Toba ,musisz sie poprawic bo jak nie to rozesle za Toba list gonczy :))))!!!!

        Like

  2. Ania says:

    Śliczna stylizacja, a przez ten top niespotykana, ale przecież o to chodzi żeby nie wyglądać jak setki kobiet na ulicy. Strasznie mnie irytuje jak mijam na ulicy kobietę w podobnej spódnicy, spodniach, czy bluzce. W takim wydaniu nikt nie będzie ubrany tak jak ja 🙂 Poza tym bardzo lubię białe spodnie, no i koszula – to taka klasa, ale i luz.
    Świetnie wszystko połączyłaś i z całą pewnością założyłabym taki zestaw 🙂

    Liked by 1 person

  3. Anna says:

    Bardzo , bardzo oryginalnie i bardzo, bardzo stylowo. A to niby tylko koszula w paski… ten top daje sporo możliwości, Zara miewa całkiem dobre pomysły:):):).

    Like

    • Renia Jaz says:

      Anula,dziekuje 🙂 Zara daje nam mozliwosci wystarczy po nie tylko siegnac :)))buziaki Aniu 🙂

      Aniu,to nie jest tylko koszula …..TO KOSZULA MOJEGO MEZA :))))))))))))))trzyma ja pod kluczem ale i tak jakos ja przejmuje :)))))choc latwo nie jest :)))

      Like

      • Anna says:

        ja w swoim czasie – w liceum jeszcze – podbierałam koszule mojemu tacie:):):). Mezowi jakoś nie zabieram, ale on i tak ma głównie tylko białe, a takie białe to mam własne:):)

        Like

  4. Renia says:

    Biały wygląda pięknie szczególnie wiosną i latem:))świetnie wygladasz:)))koszula w paski jest tu fantastycznym dodatkiem:)))jak zawsze jest cudnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    Liked by 1 person

    • Renia Jaz says:

      Reniu,dziekuje Ci ogromnie :)Bialy to dla mnie zawsze kolor “awaryjny” jak juz nic mi sie nie chce to bialy zalatwia sprawe :)Poza tym odemjmuje lat:))) pozdrawiam serdecznie Reniu 🙂

      Like

  5. Sivka says:

    No i kolejnym razem wybałuszam oczy na widok Twojej stylizacji 😉 Myślałam, że to białe na koszuli, to z torby na zakupy zrobione, przepraszam :))) Koszulina mega jest! 😉

    Like

    • Renia Jaz says:

      Nie przepraszaj :))) Pierwsze skojarzenie jakie mialam z tym topem ….to kamizelka szermierza:)Jak widac nie ma w tej kamizelce nic “oczywistego ” ale moze to i dobrze bo nasze mysli kraza w rozne strony na jej widok 🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂 i milej soboty zycze :))

      Like

  6. Lilly Marlenne says:

    Chyba tylko Ty możesz założyć na siebie taki top (i to jeszcze na koszulę!) i nie wyglądać jak cudak 😉

    Po raz kolejny zazdroszczę pomysłowości – i tego jak ta pomysłowość do Ciebie pasuje!

    Like

    • Renia Jaz says:

      Oj,dziekuje Ci bardzo 🙂 Nawet nie wiesz jak milo jest przeczytac takie slowa 🙂 Bo czasami mysle sobie czy nie jestem po “drugiej stronie lustra ” ?:)Jeszcze raz bardzo Ci dziekuje 🙂 buziaki i pozdrowienia dla Lecha 🙂

      Like

  7. Alice says:

    W swoich stylizacjach nie boisz się zaryzykować i dlatego zawsze u Ciebie widać efekt jak z czasopisma modowego. Kamizelka jest świetna , przydługie rękawy również a różowa torebka dodaje troche niewinności 😉 Udanego weekendu Reniu!

    Like

    • Renia Jaz says:

      Alu,sama wiesz najlepiej bez ryzyka nie ma zabawy 🙂 a moda to troche jak chodzenie po linie 🙂 Ale co ja Ci bede pisac ,Twoje stylizacje tez sa odwazne i pionierskie i tez nie boisz sie wyzwan …..no ale chyba o to chodzi:) Mam nadzieje,ze sie nie mylimy :)))))) Milego weekendu ,Alu 🙂

      Like

  8. Londyn says:

    Super pomysł z tą kamizelką i koszulą w paski. Biale spodnie bardzo lubię i twój zestaw jest super. Masz racje jak ciepło to może być bluzka, buziole. Ps . Pieknie wygladasz.

    Like

    • Renia Jaz says:

      Oj,tak Madziu zgadzam sie z Toba w 100%. To doskonaly duet o magicznej mocy :)a spdni szukalam juz od dluzszego czasu,wiec tym bardziej sie ciesze ,ze Ci sie podobaja 🙂 pozdrawiam serdecznie i zycze udanej niedzieli ,Renata.

      Like

  9. Joana says:

    Hi beauty, I have already started in this world of blogs, and I would like you to give me some advices. Here es my new blog: fashionlikeafeel.blogspor.com.es
    Thank you!

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s